14 September 2012

Demam Adam & Hawa


saper layan citer ni??? aku sure ramai yang layan.. nak² saper yang dah baca novel dia.. aku pernah sekali baca novel ni.. ingat nak repeat balik sebab ade beberapa plot yang x melekat kat kepala hotak aku ni.. then yang aku tengok lak , aku download kat hinternet.. pakcik deng lom kayo laie nak boli tibi full HD... so x dok la duk langgan astro beyond...


tapi, aku ader jumpa satu blog ni yang bagus sangat.. aper yang bagusnyer... sebelum tu, kita "clap-clap" dulu utk this owner sebab dia boleh update pasal citer ni dengan detail skali... so kalo saper yang ter " miss" tengok pun boleh layan la citer tu kat that blog

Ain Hawani
bagi aku lak, pemilihan Nadia Nessa tu memang bersesuaianlah.. walopun ader sesetengah suara sumbang yang ckp, x sesuailah, x cun lah, x padanlah.. and mcm² x lagi.... tapi bagi aku.. mereka² yang ckp mcm tu sure x baca betol² novel tu.. dalam novel tu ader digambarkan, ain ni bknlah seorang yang cun melecun... so.. oklah tu.. lagipun cantik tu kan abstrak... setiap orang penilaian dia berbeza..

dan kalo nak tahu, aku nyaris-nyaris nak namakan anak aku Ain Hawani tau.. hehheh.. then bila pikir balik, x jadilah, sebab nama sepupu aku dah ade.. tapi dia Hazwani... so, aku kekalkan jerlah nama Ain tu..aku beli buku tu tahun 2005...

Adam Muhkriz
tapi... hehehhe... sempat jugak  aku bodek my biras utk letak nama Adam Muhkriz tu. tapi x derlah letak nama Adam Muhkris sebab anak dia yang sulung tu dah nama adam...so, dia ambil nama belakang jerlah... tapi aku rasa bukan sebab pengaruh aku kot... hahahhahahha .. nama tu ader maksud baik, tu, yang diarang letak tu.

tapikan... tapi lagi ...aku rasakan .. ni pendapat akulah ...x kenalah si Aaron Aziz jadi Adam.. bkn sebab x macho aper... sorry to say, nampak x sesuai la bila dia buat² nakal tu.. hihihih.. tapi kalo utk umur adam 8 tahun kemudian tu, i setuju sesangat...

Dee
Anzalna memang  hebat dalam drama ni.. dengan gaya lentok manja dia tu, .. hisk.. rasa nak kasi pelempang free jer kat dia.. dengan suara dia yang manja tu.. hishk.. x sabar nak tunggu next episod.....


Kak Zah

hemm.. mcm x sesuai jer Kak Zah tu... rasanya kena kasi muda sikit kot... memula tgk.. ingatkan amyza adnan tu yang jadi kak zah... huhuhu

***akhirnya, ter"update" jugak blog ni... semua gara-gara ADAM & HAWA.. x sabar nak tunggu KAU YANG SATU pulak... yang ni citer dia lagi best

No comments:

Post a Comment