09 May 2013

Selamat Malam Kekasih ke layar

Pagi ni jenguk blog kak Aina Emir dan dapat info Selamat Malam Kekasih akan di dramakan... ouh... aku memang x sabar. Tapi bila dapat tahu UM akan dijayakan oleh Aidil Azizi... em.. aku tak dapat kata apa. Kita just tgk jer macam mana.. tapi heroin dia Fathiah as Maya Karmilla... itu aku suka.. bkn aku x suka pada Aidil Aziz.. tapi, sebab dia baru lagi.. then aku pun rasanya hanya tgk dia berlakon dalam 1-2 drama kot.. tapi, kak Aina Emir kata okey.. ishk x sabar nak tgk my UM tu....

2 comments:

  1. dah tgk die berlakon kan? so mcm mane pendapat?

    ReplyDelete
  2. Thanks a lot kerana sudi singgah...

    Episod pertama memang saya tengok.. tetapi, entah macam mana, boleh pula terlupa episod 2. dan bertambah ralat, tak ada pula mana-mana website yang upload cerita ni kat internet.

    Watak Maya Karmilla rupanya, bukan Fathiah tetapi Sharifah Anis Al-Idrus. Hemm.. memang sesuai sgt sebab mmg manja. Aidil pula, entahlah.. bagi saya , dia kurang cool dan sedikit keras. ini bagi pendapat sayalah. sedangkan UM seorang yang cool. tapi, saya sendiri tak dapat bayangkan, siapa yang sesuai bawa watak UM, walaupun saya teramat suka dengan UM.

    Cuma, Kak Aina Emirpun tidak berapa setuju bila penggunaan aunty ditukar kepada mak cik kerana keluarga Maya mementingkan darjat. bila panggilan mak cik, lagaknya seperti orang kebanyakan.

    So far, okeylah .. not bad...

    ReplyDelete