04 May 2013

Last day at PBAKL


Kerja giler... itulah boleh aku cakapkan. Aper x gilernye.. minggu lepas aku dah pergi PBAKL, minggu ni, aku pergi lagi...bukan aper... aku masih nak rembat lagi beberapa buku. Tapi yang hampanya, hanya beberapa jer aku sempat rembat.




Yang Kaki Novel pula, punyalah aku buat list panjang berjela tajuk² yang aku nak rembat tu, skali, bila pergi, booth Kaki Novel dah hampir kosong. Katanya dah pindah pergi dewan mana ntah. Oh keciwanya aku. Aku bukannya malas nak pergi cari, tapi sebab my lovely ain tengah tido dalam kereta. Then, takut lah melalak dalam kereta. Aku masuk PWTC pun main redah hujan jer... 

Dan inilah hasil rembatan kali ke dua... tapi kali ini, aku rasa lebih murah jika dibandingkan dengan PBKL awal tahun hari tu. hari ni jugak berjaya sampai ke dewan utk karangkraf.. dah nampak dah penulis siti nur dhuha tu. tapi sayang di sayang.. novel baru dia Kata Tak Rindu tu, aku carik x jumpa. aku ingat nak gi tegur dia then tanya ada x stok ngan dia atas meja... tapi masa aku nak pergi tu, dah ramai lak kerumum dia.. so x jadilah,.... huhuhu...sedih²


No comments:

Post a Comment