28 April 2013

Oh my limited edition of PISA




ceritanya begini.... sampai kat PWTC, terus mencari booth Kaki Novel. Tapi tak jumpa.. yang jumpa dulu, Karya Seni kat Bilik Melaka.Orang???Ya Allah.. tak payah cakaplah. Dah kalah ikan sardin. Aku just ambil beberapa buku yang dah aku listkan. Tapi still ada yang tak jumpa. Lepas bayar, terus nak cari Kaki Novel. nak kejar Suri Ryana. time dia just 11.30 hingga 12.30 jer...

Pantang nampak org pegang plastik bag Kaki Novel, aku pegang dan tanya, dik. Kaki Novel kat mana... then cari punya cari... nampak pula Cik Suri kita kat booth Popular. So, aku rempat jerlah PISA kat situ. Walaupun berganda mahalnya harga kat popular sebab x der diskaun.. bkn x ader langsung.. ader tapi x boleh tandingi kat booth kaki novel lah. Aku rembat juga sebab nak ambil tanda tangan Suri.

Orangnya mmg comey gitu.. the, specialnya, aku punya ader 2 bijik love... nape??? sebab aku beratur kat belakang cameramen yang duk ambik gambor dia.. so, dia kurang jelas nama aku.. tu yg jadi gitu tu.. heheh.. x per..small matter...  suka sangat dapat t.t dia....



No comments:

Post a Comment