13 April 2013

Oh Izzue Islam





okey... ramai orang minat, jatuh suka, jatuh sayang, jatuh tangga kat izzue islam kan?? hehhehe.. ore kelate ni..patukpong smak.... kwang..kwang....kwang...aku??? minatlah jugak kat dia ni.. suka tgk muka dia yg sweet umpan guna tumpah satu lori.. hahahh.. jgn marah izzue... tapi...tapi...tapi...


brape ek umur dia...??? tgk kat sinilah.... ni pulak, twitter ngan FB dia.. bolehlah follow.... aku follow jugak... hehehhe.. tp mane ader dia nak layan kita yang dah tahap makcik-makcik ni kan...mood merajuk... hahha... x derlah... x  der maknanya dek non... ha.. ni lagi satu Keek... instagram. hah..aper lagi korang nak follow.. dah tak tahu dah makcik.. ni jor yang makcik tahu...


okeylah.. aku nak share 2 gambar mamat jambu ni... jambu ke?? honestly, dua gambar ni aku nampak dia berbeza sikit.. dah aku lebih suka tengok dia dalam watak Merah... hahah... sebab kalau Firash tu, aku rasa dia nampak muda sgt hahah... x sesuai ngan makcik.. hihihi... aper aku melalut ni.. tak maksud aku, dia matang dalam watak merah tu... dah watak firash tu, sesuailah gaya dia mcm tu... sebab memang nampak sweet 21st .. orite aper tu... so, bagi peminat izzue, yang mana satu korang suke???
Firash Arshad in Sebenarnya, Saya Isteri Dia
Merah in Bunga Merah Punya

Dulu aku ingat Izzue ni, mcm pak pacak jer dlm kumpulan forteen tu... tapi bila dia berlakon dlm Bunga Merah Punya, hadoi... lemak merdu disukai ramailah pulak suara dia.. dah jadi ringtone lah pulak lagu  Kau, Aku dan Waktu kat phone cabuk aku... cam mane tu... lagu ni pun mendayu-dayu suaranya dengan si sakinah comel tu.. huhuhuh.. abislah berat blog aku ader macam2 gambo ngan video ni.. huhuhu


Ni lagi beberapa gambar budak jambu ni yang aku suke.. hahhaha.. gambar yg diambil daipada pakcik google

Versi K-Pop.. eh... ni dia ke??? mcm buka jer
Versi Mat Rempit
  Pssst... : ya, aku ngaku, aku suka tgk dia dlm versi "nakal" hahhaha

No comments:

Post a Comment