02 December 2012

Hello Mr.Perfect - Waniey Zakaria



wow... aku dapat habiskan novel di dalam masa setengah hari... ehm.. acctually dah lama x baca novel... ader yang belum sempat dibuka plastiknya dan ada jugak yang dah berkurun beli tapi masih x baca².. tapi baru² ni.. 2 bulan lepas, sempatlah khatam balik Adam dan Hawa sebab nak tengok series tu balik...


Sebenarnya, tengah hari tadi aku ader upacara makan² sedikit kat rumah SIL.. then, masa tengah menjenguk dapurnya tu, aku tgk ader novel ni.. actually dia baru baca beberapa helai.. then, x jadilah aku nak membantu apa yang patut tapi terus jadi duk mengadap Hello Mr. Perfect ni... pukul 10.00 mlm jugak lah aku habis baca semua ni... then, balik rumah siap google lagi.. then terjumpalah blog kepunyaan si penulis ni.... 

Cerita dia ok.. ringan... ader beberapa part yang buat aku gelak sengsorang dan macam baca tersengih sorang²... gaya penulisan yang sempoi dan santai...

cuma ader beberapa part yang aku mushkil... iaitu;

1. Siapakah yang sudi tolong El panggilkan mekanik masa skuter El rosak tu.. aku dapat agak memang Izzul, tapi sampai sudah aku x jumpa pengakuan tu... may be aku terskip semasa menghalau mylovelyainz datang mengacau....

2. Agaknya salah eja kot.. Abang Maco.. bkn abang Macho ker... ntah ler...



aper² jerlah tapi best la..

Rate:4/5

No comments:

Post a Comment