08 December 2011

Zalim kah aku??

poyo jer tajuk.. tertanya²... zalim sgt ke aku ni???bacul sgt ker mulut ni...aper citer sebenarnya ni.. hahha.. mcm ni.. sebentar tadi.. aderlah org dari XXX call.. nak ckp ngan my pakcik... akaun XXX  kat rumah tu, atas nama my pakcik, tapi, no phonenyer.. no aku... hisk... asyik jadi operator jer aku ni.... kita ikutilah kisah selanjutnya..



orang XXX: boleh saya bercakap dgn en. A?
me: x derlah.. dia kat opis...
orang XXX: boleh saya tahu siapa bercakap ni???skima jer ayat mamat ni
me: wife dia
orang XXX: ok.. bole saya tahu nama puan???mengada-ngada nak tahu nama aku la pulak...
me: LALA main tibai jer nama .. hahhahahha
orang XXX: ok, mcm ni puan LALA, kami nak buat promotion untuk diupgrade decoder sure korang dah boleh agak copany aper yang call kan 
me: daripada dia ckp byk .. baik aku potong em.. x perlahlah.... sama jer kan... kalo ujan still x boleh tgk jugak kan....???
orang XXX: ak'ah... lebih kurang lah.... kesian lak aku dengar suara dia...  tapi gambar lagi cantik... bla..bla..bla...
me: x perlah dik.. kalo ujan boleh tgk, boleh la upgrade.. kalo x, x payahlah.. x der duit nak bayor...
then aku terus letak...

bila letak tu, terlitas lak kat pikiran, naper aku x ckp mcm ni....

TV kat umah akak tu cap ayam jer... kalo tgk beyond pun x der lah cantik... samer jer
kah...kah...kah... zalim sgt ker aku.. huuhuh...sorrylah bro... mcm tulah kalo kacau orang yang tgh bosan x der keje ... kekkeke.. kan dah kena....

for me... biar alah membeli menang memakai... x usah nak upgrade yg canggih manggih, tapi x sempat nak tgk semua tu.. sebab rumah ku itu, hanya persinggahan semata-mata.. x sempat pun nak terbungkang kat depan tv lama-lama.

No comments:

Post a Comment