30 December 2011

Movie Ombak Rindu

ok... dah habis sudah aku tengok Ombak rindu.... hem... sayangnya... hati aku x derlah tersentuh macam tgk tentang dhia dan 3 Idiot semalam... bila aku buat status aku x tersentuh kat FB, adalah sahabat lama mengatakan jiwa aku kering...
hihihih... x derlah kering kalo aku boleh repeat nangis bagi movie yang 4-5 kali aku tgk .... sebenarnya ada beberapa sebab hati aku x berombak ketika menonton ombak rindu. sebelum tu, really sorry kpd penonton2 ombak rindu.... apa yang pasti setiap individu mempunyai pendapat dan pandangan yang berbeza . sebenarnya aku dah baca novel Ombak rindu 2-3 kali.. dan aku mengaku, tiap kali baca memang aku tersentuh. tersentuh dengan nasib izzah, tersentuh dengan dugaan yang dihadapi olehnya.... mungkin sebab itu, aku rasa movie x begitu menyeluruh... ialah.. kalo nak tiru sejibik-sejibik... mau jadi 3-4 jam.. dan rasanya, kalo penerbit sambung cinta tiada akhirnya... rasanya aku boelh tersentuh kot...

No comments:

Post a Comment