22 October 2011

Kid parade

macam yang aku tulis kat sini, finally...kami sampai jugak kat situ.kami sampai sana dalam kol 9.15 pagi... masa tu tengah ader persembahan dari kanak-kanak... tapi sebab x nampak sangat coz dikeruminii oleh ramai orang, so... x der lah kami tengok...



then, masuk ke pekarangan lobi Seri Pentas tengok ader beberapa booth yang disediakan. masa tu jugak ader pertandingan deko cake.. tapi juga dikerumuni oleh ramai orang. kalo nak tengok gambo2 cun leh click kat sini.

ada satu booth tu, buat pertandingan untuk kanak-kanak. then my lovelyainz joinlah... apa yang kena buat?buat binatang kegemaran menggunakan tanah liat. disebabkan si kecik aku tu x berapa reti.. so aku tolonglah sikit2.. tapi sikit jer.. x banyak pun. aku tanya dia, nak buat aper dik.. ?? dalam kelapa aku ader sekor jer binatang yang aku tahu buat... iaitu ular.. skali dia kata nak buat cat... mak ai.. mati mama....


       




dah la dia just diberi 2 colour tanah liat iaitu hitam dan biru.. then aku suruh la dia buat bulat... nanti aku cantumkan... hehhehe... oklah..oklah... aku buatkan.. then suruh dia rapikan betol2... aku banyak tengok la..finally.. the result.. dapatlah no. 3... yang no. 1 ngan no. 2 tu, budak umur 5 tahun yang dapat.... punyalah suka my princess sebab dia dapat no. 3...

               
 

 
dan.. ader geng boboiboy. tapi x derlah semua.. yang ada yaya dan boboiboy jer... masa nak gi toilet, terserempak lak diarang baru siap nak jumpa peminat.. terus x jadi si kecik tu ke toilet.. dia menyanyi punyalah kuat.. x der malu² dah.. kekek.. budak².. ni ader sikit gambo.. layan...

 

    





No comments:

Post a Comment