08 July 2011

Jemputan Kahwin

Em.. bukan diriku yang nak berkahwin..tetapi ni cerita pasal kad kawen… bila melihat kad jemputan kawen Mizz Nina & Noh yang cute miute tu, teringatlah pulak pasal cerita kad kawen aku yang dicetak sendiri.. bila diingatkan balik mmg kelakar pasal tu. Cerita nya bermula apabila kami dah decide tarikh untuk majlis aku ngan my pakcik. Kami decide dalam jangka 5 bulan sebelum majlis. Sebelum tu pun dah servey² dah tapi x jumpa yang berkenan. Bila dah “pacak hari” (bahasa org Kelate lama yang bermaksud dah ditentukan tarikh ) mulalah kalut. Tapi tulah.. ni x berkenan.. yang tu cantik mahal sgt la pulak .. dah lari budget pulak.. then akhirnya kami buat keputusan untuk beli dan cetak sendiri. Memandangkan hanrganya murah dan kami mamang suka design tu (sebenarnya aku yang lebih²).Then my pakcik design dengan mencantum gambar aku ngan dia… hasilnya tarrra…………..
(kad kawen aku) will be update later....
Boleh lah.. walaupun x secantik orang lain punyer yang pasti aku suka. Sebab, kalo buat mahal² pun orang buang jugak. Habis sudah citer pasal kad kawen aku. Oklah walaupun sedikit old fashion tapi tu tahun 2004. Kira masa tu biasalah tu.. belom lg old fashion masa tu. Hahhahahah Ni ni beberapa kad kawen artis yang aku rasa “hot” dan hebat.

Kad kawen Miss Nina & Noh
Credit: Murai.com
Kad Kawen Zed Zaidi
Credit : ohartis.com
Kad Kawen Tomok & Ayu Credit : Ohbulan.com
Kad kawen razlan kristal & shiela Credit : http://fatinlovefaiq.blogspot.com
Kad kawen ning baizura

No comments:

Post a Comment