13 July 2011

Giler Memasak

Salam Ramadhan.... hari ini merupakan hari "giler memasak" bagi aku. bukan aper, bermula dengan lunch, aku dah duk "ketong ketang" di dapur... hasilnya lunch tadi aku hasilkan bihun sup... tapi .. bukan aku yg makan.. oden puasa tau.. ni utk my lovelyaiz la.. maklumlah.. kalo dah ade anak ni.. dapur mmg berasaplah tengah hari buta di bulan puasa.. kalo x.. mau kebulur la anak.. .. biasa tgk orang memasak.. tepek gambar yg cun melecun... kasi meleleh air liur.... ni aku lak tepek gambar... tapi dengan menggunakan camera cikai.. x der lah cantik beno gambarnyer...



bihun sup -luch for my lovelyainz

udang masak camapak2-terhangus sikit udang tu... x kisahlah... kasi bedal


asam pedas ikan cencaru


Bread peach Trifle


Sambal sotong semalam- x baek membazir

No comments:

Post a Comment