09 January 2010

Happy Ney Year 2010

wah.. lamanya x masuk blog.. memang x sempat langsung coz masa semester break ari tu aku dah mencerukkan diri (betol ke bahasa ni.. lantaklah) di kampung halamanku. So x der masa aku nak layan semua benda.. mmg bercuti giler². cuti dari semua masalah dah sebagainya.. mr amk, aku tinggalkan kat rumah.. hai x kan nak bawak.. sebulan tu aku kat kg.. nanti nak makan aper? pasir.. hihihih....
alhamdulillah permulaan 2010 banyak perkara +ve berlaku.. 4 example, aku dpt PBU (thanks JPA.. ilapulah...), then aku dpt tukarkan ain zaafira ke TASKA KEMAS kat belakang rumah aku.. hihihi... ni pun this weekday baru nak start.. tak tahu lah macam mana.. at least, adelah something yang dapat dilakukan.. bkn x suka kat nursary lama tu(mmg x suka sgt pun), tapi ada lebih byk kebaikan yang x boleh diceritakan kat sini ... aper???nak tahu jugak.. oklah...

  1. Of course lah dekat.. hehhe.. belakang rumah jer.. hantar jalan kaki pun x penat....(yer ker??)
  2. monthly nya.. tapi x kisah sgt sebenarnya.. tapi kalo dah ader yg lagi murah, lagi bagus... hahahha.. duit balance tu leh wat beli baju.. hihihihihi
  3. layanan... ni x leh nak ckp, le coz x tahu lg mcm manerkan... tapi aku mmg x berapa berkenan layanan kat nursary lama tu... byk sgt menipunya... x derlah.. kiterpun paham le.. dah ramai sgt.. bkn boleh controlkan... tapi jgn lah sampai menipu sampai x logik akal....
then, aku dah boleh drive myself.... hihihih cubalah byk kan aku drive dari ptrj ke bangi alone for 1st time in my life... dah le tu.. x der reheasle lak.. kuikuikui... aku pun mcm x percaya... tapi tulah hakikatnya.. benda paling aku takut, aku dah boleh buat.... betollah mcm my sister ckp, dah terdesak... sure boleh punyer... then keta kecik ku tu dah comey.. hihhi... dah masuk tinted and spoiler skali... thanks a lot to mr. amk sebab belanja... aku dah nak bayor tapi dia x mo.. so aku terimalah...so bila dah boleh drive ni, jadi kerja aku pulak, pick up and drop by lovelyainz kat nursary... x perlah... at least leh lembutkan tangan aku yg still x berapa nak mesra stereng ni.. hhahahha...
about my study... em.. alhamdulillah... walopun aku x study... still leh catch up..huhuhuh... walopun x der le sampai dapat dekan tapi angka 3 tu... masih lagi.... hehheheh... alhamdulillah... aku pun x tahu, bilalah aku nak jadi student dalam erti kata sebenar.. what i means.. study.. ni x .. main jer... hihihih... subjet semester ni killer sikit.. dlm killer pun still lebihkan satu sbb takut berat for final semester.. x sedar lak aku dah berada kat semester ke-2 tahun ke 2.. maknanya hanya ader setahun lagi.. then aku akan jadi penjawat awam balik... hemmmm... mcm bosan le pulok... ingat nak tukar kerjayalah... hem.. jadi cikgu kot... boleh ker.. kang mati lak anak orang... hihihihih... tgklah mcm mane...
oklah, thats all 4 this time.. see u another time my sweet journal...mmuuuaaahhh

No comments:

Post a Comment